關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

追蹤者

2010年8月19日 星期四

给我停止唠叨,重視我的存在,不要干涉我的活动自由..



今天,在人潮洶涌的街道遇上疯子...
友:[疯子!!!,,喂,,疯子!!!..]
只见疯子所之处,都让女人们杏目圓瞪的惊惶散去.
他赤着身光着屁股在大搖大摆...
为了一睹疯子的阳根是否受了创伤,加快我的脚步追了前去...

友:[疯子..] 他把楞纸盒上撕来的一块紙皮,不很书法的写了几行墨字,
很技巧的遮住了阳根,挂在下腹上...
[。给我停止唠叨
[。重視我的存在
[。不要干涉我的活动自由
[。给我一点思考时间
[。允许我犯一点小错~
我曾是
tiger woods
[。
...

女人:[他是我的前夫,是痿哥.]
友:[...]
...



上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传.. 愛呀,是深深的愛..,我愛你,我愛你胜过愛我自己..

上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传.. 我每天勤奮的超時工作..,上天救我!,,救救我!!!

上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传..

上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传..

上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传..

上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传.. 原创微型小说

Bookmarkand Share


(HOME)Click Here! 回返壞友主页 上天!无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传..

powkiller-web-promotion

謝谢您来看我..Thanks for Dropping By!..
Pls leave your comments and suggestions, to enable the next one I can write better ..
请留下您的评语和建议,俾使我在下一篇,能写得更为满意..Translation services :翻譯
已是年二十八,很多手头上的公务,必须在新年之前赶完..
以下为机噐英译:

The following is the English translation of machine Qi:

Today, in the crowded streets in case of a madman ...
Bad : [mad !!!,, Hey,, insane!!! ..]
I saw a madman went through the Department, have all been women almond eyes stare of panic-stricken population dispersed.
Red with his body bare buttocks in the swaggering ...
In order to see the madman is the root of the Yang suffered a trauma, speeding up the pace of recovery has to go ...
Bad : [mad ..]
He leng cartons to tear a piece of paper on the skin, not very calligraphy ink to write a few lines of words,

Techniques covered are the root of yang, hung on the lower abdomen on the ...
[. Stop nagging me
[. Attention to my existence
[. Do not interfere with my freedom of movement
[. Give me a little time to reflect on
[. Allow me to commit a small mistake ~ I was tiger woods
[.
...
Bad:[...]
...

沒有留言:

張貼留言