關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

追蹤者

2010年8月13日 星期五

有时明明擺放在左边的东西,卻偏偏要在右邊才能夠找到..

首頁 |博文 |說明 |語言 |服務 |维基 |壞友PoWKilLeR| Translate this page


...
[无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传...]
[?..]
[我常会記得東,就忘了西...]
[??..]
[有时明明
擺放在左边的东西,卻偏偏要在右邊才能夠找到...]
[???..??...]
[駕車的時候也是,想着想着..,本打算要拐右,不懂搞什么的,最后却拐去了左...]
[先生,請問你是干那行的?..]
[唉呀,我就是那个,你要我替你开刀的
手術醫生.]
[上天..]
...


相关文章 :

愛呀,是深深的愛..,我愛你,我愛你胜过愛我自己..

我每天勤奮的超時工作..,上天救我!,,救救我!!!

原创微型小说

(HOME)Click Here! 回返壞友主页

Bookmarkand Share

powkiller-web-promotion

謝谢您来看我..Thanks for Dropping By!..
Pls leave your comments and suggestions, to enable the next one I can write better ..
请留下您的评语和建议,俾使我在下一篇,能写得更为满意..
Translation services :翻譯
已是年二十八,很多手头上的公务,必须在新年之前赶完..
以下为机噐英译:
The following is the English translation of machine Qi:

[Nothing busy or not busy, and I think this is a genetic ...]
[?..]
[I always will remember the East, they forget the West ...]
[??..]
[Sometimes things clearly placed on the left, has chosen to be able to find the right ...]
[???..??...]
[Drive of times, I kept thinking .., intended to Shui right, do not know what out, eventually Guaiqu the left ...]
[President, would you do that line? ..]
[Oh, I'm the guy, you want me for your surgicalproceduredoctors.]
[Heaven ..]
...

~Networked~

沒有留言:

張貼留言