關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

追蹤者

2010年9月1日 星期三

老李是我刚在酒店里相识的朋友,我們已約定今晚,在他的家見面...

首頁 |博文 |說明 |語言 |服務 |维基 |壞友PoWKilLeR| Translate this page
你曾浏览过万千的博客,而..偏偏独漏壞友PoWKilLeR


老李是我刚在酒店里相识的朋友,我們已約定今晚,在他的家見面...
到了老李指定的家門..,李太說:老李出席
宴會去了...
手机上,老李來电要我稍等一回,宴會完畢后,就会儘快的趕回家來...
李太斟來了茶..,她
怕我閑得慌,就拋來了一堆xx雜誌...
...
[你怎么老是放心在读
雜誌...]
[?!!]
[
实在的令人煩,实在煩,我不想再招待你了...]
[
李太,我可沒做錯什么?!!為何拿这种臉色...]
李太离开了大廳,不到一分鈡..,少穿了件衣裙出来...
[
实在的令人煩...]
[我只需稍等一个小時,老李..他便会回來的.]
[知道嗎?你能放心做的事,只剩一個小時...]
[但愿时间能过得越快越好.]
...
李太又开了大廳,又不到一分鈡..,好像仅穿着三点...
[知道嗎?你能放心做的事,只剩一個小時!!...,只剩一個小時!!!...]
[只剩一分..就更好...]
...

(TRANSLATOR)


PoWKilLeR壞友谢絕转载
(较旧相关文章):

上天! 无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传..

愛呀,是深深的愛..,我愛你,我愛你胜过愛我自己..

我每天勤奮的超時工作..,上天救我!,,救救我!!!

原创微型小说

保活掌相在線愿以一生的历验,替你拨开陰霾,让美好的时光再现,,

Bookmarkand Share

謝谢您来看我..Thanks for Dropping By!..
Pls leave your comments and suggestions, to enable the next one I can write better ..
请留下您的评语和建议,俾使我在下一篇,能写得更为满意..Translation 翻譯 services只喝了淡淡的一口酒,您的倩影就已在我的眼前搖幌纷飞
只喝了淡淡的一口酒,您的倩影就已在我的眼前搖幌纷飞
以下为机噐英译:
The following is the English translation of machine Qi:

Lao Li is I just met a friend in the hotel, we have agreed this evening, at his home to meet ...
To the designated home .. Old Lee, Mrs Lee said: Old Lee attended the banquet to the ...
Cell phone, Lao Li asked me to wait for a call back, after dinner, will go home as soon as possible to ...
Mrs Lee as appropriate to the tea .., she was afraid I idle up fast enough, but also threw to a pile of magazines ... xx
...
[How do you always rest assured that reading magazines ...]
[?!!]
[It's very annoying, really annoying, I do not want to entertain you ...]
[Wife, I can not do anything wrong?!! Why take such a look ...]
Mrs Lee left the hall, less than one minute .. Zhong, and want, the piece dress out ...
[It's very annoying ...]
[My only slightly more so for an hour, Lao Li .. he would come back.]
[Know? You can rest assured that do, only an hour ...]
[I wish time could live the sooner the better.]
...
Mrs Lee was leaving the hall, but also less than one minute .. Zhong, like wearing only three ...
[Know? You can rest assured that do, only an hour, only an hour !!!...] !!...,
[Only one point .. even better ...]
...


沒有留言:

張貼留言