關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

追蹤者

2010年9月14日 星期二

我首次到這幢樓來找你..爬上四樓..爬上五..我开始臉紅开始心跳...

保活掌相在線我愿裸赠一生的历验,拨开陰霾,让您的美好人生,再现,,

我首次到這幢樓來找你..
你站在六樓的窗前,握著一件彩色的絲巾,在向我揮手...
我看見你在六樓揮手...
爬上一樓時,心想你真眼利,一眼就認得了我,
爬上二樓時,脑子在希望你就在樓梯處接我,
爬上三樓時,气開始喘,怕給你看見我的汗...
爬上四樓..
爬上五..
...
我开始臉紅
开始心跳..
上了六樓,我的口再也說不出話來..
忙着抹窗的女工敌意的問我:[要找誰?]
...
较旧相关文章..


PoWKilLeR壞友谢絕转载

李太离开了大廳,不到一分鈡..,少穿了件衣裙出来...

愛呀,是深深的愛..,我愛你,我愛你胜过愛我自己..

我每天勤奮的超時工作..,上天救我!,,救救我!!!

原创微型小说



Translation 翻譯 services只喝了淡淡的一口酒,您的倩影就已在我的眼前搖幌纷飞
只喝了淡淡的一口酒,您的倩影就已在我的眼前搖幌纷飞

I visited this building come to you ..
You stand on the sixth floor window, holding a colorful scarf, waving to me ...
I saw you waving at the sixth floor ...
When climbing on the first floor, I thought you really eye benefits, one would recognize me
Climb on the second floor, the brain in the hope you pick me up the stairs,
Climb up the third floor, the air began to breathe, afraid of letting you see me sweat ...
Climb up the floor ..
Climbed five ..
...
I began to blushstartheartbeat ..
On the sixth floor, my mouth never speechless ..
Busyto clean windows of the women asked me hostile: [to whom?]
...

Home! 回返壞友基地


PoWKilLeR ©

沒有留言:

張貼留言