關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

追蹤者

2010年9月2日 星期四

那你就從这儿給我跳下去..

保活掌相在線愿以一生的历验,替你拨开陰霾,让美好的时光再现,,


晚上的夜色,见不到浮云,却有圓圓的月...
一對
情侶,處於十五樓的窗栏边..
女的在对男的說...
[你爱我吗?]
[愛呀,是深深的愛.]
[真的??!!!你真的愛我?..]
[我愛你,我
愛你胜过愛我自己.]
[為了我..而願意付出一切..?????????]
[这当然.]
[那你就從这儿給我跳下去.]
...



Night night, see a cloud, there on the round ...
A couple, in a 15 floor windows side bar ..
Woman in the men said ...
[Do you love me?]
[Love Yeah, love deeply,]
[Really ??!!! you really love me? ..]
[I love you I love you better than myself.]
[.. And I am willing to pay for all ?????????]
[This, of course.]
[Then you jump from here to me.]
...

沒有留言:

張貼留言