關於我自己

我的相片
Geeker,thinker,Concepts creator.., ,,=_=,,1位创意人,常年出卖概念和復活点子.. E-mail:powkiller.com@gmail.com

追蹤者

2010年9月4日 星期六

求你!!!在我的生日到來時,能賜我一點小橫財,能让我如願的買隻手錶..

保活掌相在線我愿裸赠一生的历验,拨开陰霾,让您的美好人生,再现,,



[上天啊!,,求你看看我!!,,求你多顧顧我!!!,,我每天勤奮的超時工作,無尤無怨的把每分錢都帶回家,自已從不藏有半點私房錢防身,也不曾想過要有私房..,求你!,,求你!!,,求你!!!,,在我的生日到來時,能賜我一點小橫財,能让我如願的買隻手錶來帶..,免去給朋友們見笑..,]

女兒:[爸爸,上天有耳的呀,你用不著出聲,祂也聽得到的呀!,,用心許個願就好.]

[不,我是怕妳的媽媽在睡房裡聽不見而己..,上天救我!,,
救救我!!!,,]
...


(TRANSLATOR 多种语文翻译)


PoWKilLeR壞友谢絕转载
(较旧相关文章):

上天! 无关忙还是不忙的事,我想这是个遗传..

愛呀,是深深的愛..,我愛你,我愛你胜过愛我自己..

我每天勤奮的超時工作..,上天救我!,,救救我!!!

原创微型小说

Bookmarkand Share

謝谢您来看我..Thanks for Dropping By!..
保活掌相在線我愿裸赠一生的历验,拨开陰霾,让您的美好人生,再现,,
Translation 翻譯 services只喝了淡淡的一口酒,您的倩影就已在我的眼前搖幌纷飞
只喝了淡淡的一口酒,您的倩影就已在我的眼前搖幌纷飞

以下为机噐英译:
The following is the English translation of machine Qi:


[On God!,, Come see me!!, And seek care more than you care I !!!,, hard I work overtime every day, no particular too hard to take home every dollar, their own possession of their own money never the slightest self-defense, nor ever thought to have private houses .., Please!, seeking you!!,, come !!!,, my birthday comes, can give me a small fortune , to be successful enough to buy a watch to take .., remove to a friend who laughed at ..,]

Daughter: [Daddy, God has ears Yeah, you need not say anything, and he also listen to!,, carefully make a wish like.]

[No, I'm Panai mother can not hear while in the bedroom had been .., God help me!,, Help me !!!,,]

沒有留言:

張貼留言